Program 2025
AI-verdenen beveger seg utrolig fort. Punktene på programmet kommer på plass etter hvert, men en del vil ikke være klart før relativt nær konferansen. Vi holder deg gjerne løpende oppdatert.
08:00 – 09:00
Registrering
09:00 – 09:30
Hvor er vi nå? – Status og oversikt
Nina Furu gir deg en oversikt over et uoversiktlig landskap – hva er status på sentrale problemstillinger, og hvilke muligheter finnes nå?
Nina Furu – nettveteran, fagbokforfatter, kursleder og foredragsholder
09:30 – 10:00
Bygg ditt eget KI-team
Med KI kan du lage automatiske agenter og lære dem å løse rutineoppgaver i din virksomhet. Få tips til metoder og verktøy.
10:00 – 10:30
Er det plagiat? Er det lov? Er det forsvarlig?
Om eierskap, opphavsrett og etikk i KI-generert innhold.
10:30 – 10:50
Pause
10:50 – 11:05
Generativt søk og slutten på webben som vi kjenner den
Søk og KI smelter sammen i teknologier som RAG og SGE. Hva gjør dette med SEO og søkemarkedsføring?
11:05 – 11:30
Casepresentasjon: VR + KI = Sant
11:30 – 12.00
Bli uerstattelig i en verden av KI
Hvordan håndtere din egen karrière når stadig flere oppgaver i arbeidslivet automatiseres.
12:00 – 13:00
Lunsj og mingling
13:00 – 13:30
Fra idé til innhold på 15 minutter
En trinn-for-trinn guide til å produsere videoinnhold på rekordtid
13:30 – 14:00
Sant eller KI? – Hvordan kan vi skille mellom virkelighet og fake?
Med dagens teknologi er det fullstendig mulig å lage innhold som er så virkelighetstro at det ikke er til å skille fra ekte bilder og video. Hvordan navigere dette landskapet som markedsfører?
14:00 – 14:30
Den uerstattelige designeren
Er det riktig at KI gjør alle designere og andre kreative arbeidsledige? Eller får profesjonelle kreatører derimot helt nye muligheter nå?
Jakob Thyness, designer, UX-spesialist og kursleder.
14:30 – 14:50
Pause
14:50 – 15:20
Hyperpersonalisering – treff kunden 1:1 i alle kanaler
Hvordan hyperpersonalisere innhold, budskap og kanalvalg i praksis.
15:20 – 15:50
AGI og fremtidens markedsføring – hva skjer når KI forstår oss?
Kan KI faktisk bli selvbevisst? Og hva gjør det med markedsføring og kommunikasjon? (Futuristperspektiv.)
15.50 – 16:30
Veien videre
Hva blir neste trekk? Anbefalinger, tips og triks.
Vi tar forbehold om endringer i programmet.